و از مجموعهای از چرخدندههای سیارهای یا مارپیچی برای کاهش نسبت دنده استفاده میکنند. این سادگی وزن، هزینه و کارایی را کاهش میدهد، اما پیچیدگی را از بین نمیبرد. بهترین تعمیرکار گیربکس اتوماتیک اصفهان گیربکسهای EV باید بتوانند گشتاورهای بسیار بالایی را تحمل کنند، زیرا گشتاور آنی تولید شده توسط یک موتور الکتریکی میتواند چندین برابر یک ICE با اندازه قابل مقایسه باشد. این امر طراحی مواد، یاتاقانها، چرخدندهها و سیستمهای روانکاری را بسیار مهم میکند. علاوه بر این، بدون دندههای متعدد، موتور باید در طیف وسیعی از سرعت کار کند، و این امر مستلزم طراحی گیربکس به گونهای است که راندمان کافی را در سرعتهای پایین و بالا فراهم کند. یکی از مزایای اصلی این پیکربندی، حذف تعویض دنده است که منجر به سواری نرمتر و بدون لرزش و انتقال قدرت بدون وقفه میشود. این امر بهترین تعمیرکار گیربکس اتوماتیک اصفهان ، همراه با گشتاور لحظهای موتور الکتریکی، خودروهای الکتریکی را قادر میسازد تا حتی با گیربکس تک سرعته، بسیار سریعتر از بسیاری از خودروهای احتراق داخلی شتاب بگیرند. با این حال، برخی از خودروهای الکتریکی با کارایی بالا، مانند پورشه تایکان و خودروهای مسابقهای الکتریکی، از گیربکسهای دو سرعته برای دستیابی به شتاب اولیه عالی و سرعت نهایی بالا استفاده میکنند. از آنجا که گیربکس تک سرعته با نسبت کوتاهتر، شتاب را تسهیل میکند اما میتواند در سرعتهای بالا محدودکننده باشد، در حالی که نسبت بزرگتر، سرعتهای بالا را تسهیل میکند اما شتاب را کاهش میدهد، اغلب در خودروهای الکتریکی پرقدرت برای دستیابی به تعادل بهینه از گیربکس دو سرعته استفاده میشود. گیربکسهای خودروهای الکتریکی از نظر سیستمهای بهترین تعمیرکار گیربکس اتوماتیک اصفهان کنترلی معمولاً سادهتر از گیربکسهای اتوماتیک چند سرعته هستند زیرا نیازی به مدیریت تعویض دنده ندارند، اما همچنان برای اطمینان از انتقال قدرت روان، به هماهنگی کامل با اینورتر و موتور الکتریکی نیاز دارند. خودروهای الکتریکی همچنین دارای سیستمهای ترمز احیاکننده هستند.
پنجشنبه ۱۳ شهریور ۰۴ | ۱۲:۱۸ ۳ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است