تعمیر گیربکس در اصفهان

۲ بازديد

 که پره‌های آن می‌توانند قابل تنظیم یا ثابت باشند؛ و یک محفظه برای نگهداری سیال ATF (مبدل گشتاور اتوماتیک). اصل کار آن بر اساس قانون سوم نیوتن و انتقال انرژی سیال هیدرولیک است. وقتی موتور روشن است، پمپ، سیال هیدرولیک تعمیر گیربکس در اصفهان   را با سرعت ۱۰ تا ۲۰ متر بر ثانیه به توربین پمپ می‌کند و نیروی واکنش، توربین را به چرخش در می‌آورد. در سرعت‌های پایین، اختلاف سرعت زیاد است و گشتاور ۲.۵ برابر افزایش می‌یابد (دو برابر شدن گشتاور)؛ استاتور با تغییر جهت سیال، راندمان را بهبود می‌بخشد و کلاچ یک‌طرفه آن از چرخش معکوس جلوگیری می‌کند؛ وقتی سرعت پمپ و توربین نزدیک است (نقطه اتصال در ۸۰ تا ۹۰ درصد سرعت موتور است)، استاتور آزاد می‌شود و لغزش را به حداقل می‌رساند؛ در مدل‌های مدرن مانند ZF 8HP، دنده‌های ۳ و بالاتر مستقیماً به یک کلاچ قفل‌شونده ساخته شده از صفحات اصطکاکی چندلایه از جنس کاغذ سلولزی یا کربن متصل تعمیر گیربکس در اصفهان   هستند و راندمان را تا ۹۸ درصد افزایش می‌دهند؛ روغن گیربکس اتوماتیک (ATF) (مانند Dexron VI یا Toyota WS) در دمای ۱۰۰ درجه سانتیگراد ویسکوزیته ۵.۵ تا ۷.۵ میلی پاسکال دارد و با افزودن مواد ضد کف، آنتی‌اکسیدان و افزودنی‌های فشار قوی، می‌تواند فشارهای ۵ تا ۲۰ بار را تحمل کند و دما را تا ۱۵۰ درجه سانتیگراد کنترل کند. مبدل‌های گشتاور هیدرولیکی با قطر ۲۴۰ تا ۳۲۰ میلی‌متر، گشتاوری بین ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ نیوتن متر را منتقل می‌کنند. گشتاور با استفاده از فرمول T_out = T_in × (1 + K) محاسبه می‌شود که در آن K ضریب تقویت (حداکثر ...) است. ۲.۵) اتلاف انرژی ناشی از لغزش به انرژی گرمایی تبدیل می‌شود تعمیر گیربکس در اصفهان   که با فرمول P_loss = T × ω_slip محاسبه می‌شود. به عنوان مثال، هنگام شروع حرکت از حالت سکون، با گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر و سرعت ۲۰۰۰ دور در دقیقه، لغزش رخ می‌دهد و منجر به اتلاف توان ۱۰۰ کیلووات می‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.