تعمیر گیربکس اتوماتیک اصفهان

۵ بازديد

این شفت از طریق چرخ‌دنده‌ها و یاتاقان‌ها به شفت میانی متصل می‌شود و قدرت تبدیل‌شده در گیربکس را به مفصل یونیورسال یا دیفرانسیل منتقل می‌کند. چرخ‌دنده‌های مختلفی نیز روی این شفت نصب شده‌اند، اما یکپارچه نیستند. در عوض، تعمیر گیربکس اتوماتیک اصفهان چرخ‌دنده‌های روی این شفت قطرهای مختلفی دارند و از طریق یاتاقان‌ها می‌چرخند. این چرخ‌دنده‌ها با درگیر شدن با چرخ‌دنده‌های شفت میانی حرکت می‌کنند. بلبرینگ گیربکس این قطعه که به عنوان چرخ‌دنده هماهنگ‌کننده نیز شناخته می‌شود، در داخل چرخ‌دنده‌ها قرار دارد و با لغزش به سمت چرخ‌دنده مورد نظر، با آنها قفل می‌شود و امکان عملکرد را فراهم می‌کند. اهرم تعویض دنده این قطعه بیرونی‌ترین قطعه سیستم گیربکس است. در برخی از مدل‌های گیربکس اتوماتیک، اهرم تعویض دنده کاملاً حذف شده است و معمولاً در امتداد یک مسیر H شکل برای تعویض دنده‌ها حرکت می‌کند. این اهرم تعویض دنده اهرم مانند می‌تواند به صورت خودکار یا دستی توسط راننده کار کند. تعمیر گیربکس اتوماتیک اصفهان سیلندر اصلی سیلندر اصلی، اهرم تعویض دنده را به سیلندر اصلی متصل می‌کند. راننده در واقع اهرم تعویض دنده را برای حرکت سیلندر اصلی حرکت می‌دهد. عملکرد این میله فلزی بسته به نوع گیربکس متفاوت است. مکانیسم آن می‌تواند دستی، الکترونیکی، خلاء یا هیدرولیک باشد. امروزه، ما در درجه اول مکانیسم‌های دستی و الکترونیکی را می‌بینیم. در حالت دستی، در پاسخ به حرکات دست راننده حرکت می‌کند. تعداد سیلندرهای اصلی در این حالت نیز با تعداد دنده‌ها متفاوت است. به عنوان مثال، یک گیربکس ۴ سرعته دارای سه سیلندر اصلی است. در مکانیسم‌های الکترومغناطیسی، حرکت سیلندرهای اصلی بر اساس روابط الکترومغناطیسی و اتصال آهنرباها به هسته آهنی و کویل‌ها در گیربکس است تعمیر گیربکس اتوماتیک اصفهان که به نوبه خود آنها را حرکت می‌دهند. سیلندر اصلی یک قطعه فلزی منحنی است که به انتهای سیلندر اصلی متصل می‌شود. نیرویی که توسط اهرم تعویض دنده به سیلندراصلی اعمال می‌شود به سیلندر اصلی منتقل می‌شود .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.